Precauzioni per l'usu di guanti anti-cut

1. A taglia di u guantu deve esse appruvata.Se u guantu hè troppu strettu, restringerà a circulazione di sangue, chì facilmente causarà fatigue è incunificate.S'ellu hè troppu soltu, serà inflexibule à aduprà è facilmente cascarà.
2. I guanti cut-resistant selezziunati deve avè un effettu protettivu suffirenziu è risponde à i requisiti di l'ambiente di usu.
3. Attenti à l 'usu occasioni di guanti anti-taglio.Ùn aduprate micca in lochi energizzati o strumenti per prevene situazioni periculose cum'è l'intricatu è a scossa elettrica.
4. Quandu sguassate i guanti, deve esse attentu à u metudu currettu per prevene i sustanzi dannusu contaminati nantu à i guanti di filu d'azzaru da contactà a pelle è a robba, chì causanu a contaminazione secundaria.
5. I guanti anti-cutting ùn sò micca omnipotenti.A più grande debulezza hè chì ùn sò micca anti-cutting, anti-stripping, è anti-cutting.Se aduprate oggetti duri, cum'è unghie è punte di cuteddu, per perce direttamente i guanti resistenti à i taglii, ùn avarà micca assai effettu protettivu.Ancu e cose cum'è l'artigli di gamberetti è di u granchiu seranu traforati, è ùn impediscenu micca i misgi di grattate.Morsi di cane, bastone di ricci.
6. Ùn hè micca adattatu per utilizà guanti anti-cutting quandu riparà fiori è piante spine.Siccomu i guanti resistenti à i taglii sò fatti di filu d'acciaio inossidabile, ci saranu assai buchi tondi chjuchi chì permettenu di passà i spine.Quandu riparà fiori è piante, aduprate guanti adatti per prevene ferite.
7. Guanti resistenti à u cuteddu sò pensati per a sicurità di tutti in a produzzione industriale à longu andà.Sutta l'applicazione à longu andà, i picculi buchi ponu accade in u guantu dopu un toccu cuntinuu cù un cuteddu affilatu.Se u pirtusu di u guante supera 1 centimetru quadru, u guante deve esse riparatu o rimpiazzatu.


Tempu di post: 24-novembre-2021